فروش باتری لیفتراک

  • فروش باتری لیفتراک تویوتا و کوماتسو

    شرکت ابهر لیفتراک وارد کننده باتری لیفتراک با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

فروش باتری لیفتراک

شرکت ابهر لیفتراک وارد کننده باتری لیفتراک با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ده ساله هستند. باتری لیفتراک ها همگی از سلول های ٢ ولتی تشکیل شده و معمولا در ولتاژهای ٢٤ ولت ، ٣٦ ولت ، ٤٨ ولت ، ٧٢ ولت ، ٨٠ ولت ، دوبل ٤٠ ولت ، و در آمپر ساعت های مختلف از ٣٠٠ آمپر ساعت الی ١٠٠٠ آمپر ساعت هستند.

باتری لیفتراک

فروش انواع باتری لیفتراک تویوتا و کوماتسو با بهترین قیمت و کیفیت عالی به همراه ضمانت ابهر بالابر

انواع باتری

انواع باتری لیفتراک اعم از لیفتراک برقی ، دوگانه سوز ، لیفتراک بنزینی و دیزلی در مجموعه ابهر بالابر فروخته می شود

قیمت مناسب

تمامی محصولات و باتری‌ها در ابهر بالابر دارای تضمین قیمت بوده که باعث کاهش هزینه های شما در خرید تجهیزات صنعتی خواهد شد

خدمات پس از فروش

شما می توانید جهت انجام سرویس های تعمیرات لیفتراک با شرکت تماس گرفته تا کارشناسان ما تسبت به تعمیر و تهیه قطعه مورد نظر شما اقدام نمایند

نمایندگی رسمی باتری صبا باتری

شرکت صبا باتری یکی از اصلی ترین تولید کنندگان باتری لیفتراک است که انواع مدل های  باتری لیفتراک را تولید می کند. باتری های تولیدی شرکت صبا باتری توسط شرکت ابهر بالابر به همراه تجهیزات جانبی به مشتریان ارائه می گردد تا بیشترین بازدهی برای مصرف کننده را داشته باشد. همچنین باتری های لیفتراک صبا باتری بر اساس نیاز مشتریان با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می گردد. شرکت ابهر بالابر (ابهر لیفتراک) نمایندگی رسمی صبا باتری کلیه خدمات مربوط به تعمیرات فروش باتری های صبا باتری را انجام می دهد.

فروش باتری لیفتراک

باتری لیفتراک ها همگی از سلول های 2 ولتی تشکیل شده و معمولا در ولتاژهای 24 ولت، 36 ولت، 48 ولت، 72 ولت، 80 ولت، دوبل 40 ولت و در آمپر ساعت های مختلف از 300 آمپر ساعت الی 1000 آمپر ساعت میباشند و نکته اساسی در کلیه باتری ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند، یعنی بطور مثال یکباتری لیفتراک 48 ولت شامل بیست و چهار سلول دو ولتی و یا یک باتری لیفتراک 80 ولتی شامل چهل سلول دو ولتی میباشد. نوع ساختارباتری لیفتراک ها تا این لحظه معمولا  باطری سرب اسید بوده و باطری های بدون نیاز به نگهداری یا در اصطلاح عام، باطری ژله ای به دلایل فنی در لیفتراک برقی قابل استفاده نیست لیکن برخی شرکت های تولید کننده در صنعت باتری اقدام به ساخت این نوع باتری نموده اند که به دلیل قیمت بسیار زیاد و طول عمر کم در بازار با استقبال مواجه نشده اند.

تعمییر و ساخت باتری لیفتراک

شرکت ابهر لیفتراک ارائه دهنده خدمات لیفتراک اعم از تعمیر ،نگهداری و فروش لیفتراک متناسب با نیاز مشتریان و انبار ها اقدام به ساخت انواع باتری های لیفتراک (ایرانی و خارجی) خواهد نمود. شرکت ابهر لیفتراک با بهره گیری از تجربه خود اقدام به استخدام متخصصین ماهر در زمینه تعمیر سیستم الکتریکی و الکترونیکی لیفتراک های برقی ، بنزینی و دوگانه سوز بهترین خدمات را در حوزه ساخت و تعمیر باتری لیفتراک ارائه می دهد.

در صورتی که توان الکتریکی مد نظر شما بیش از توان باتری لیفتراک های شما باشد می توانید با ارسال سفارش به واحد فروش ابهر بالابر باتری لیفراک مورد نظر خود را سفارش دهید.

تماس با ما

شرکت ابهر بالابر (ابهر لیفتراک) واردکننده انواع تجهیزاتت انبارداری و لیفتراک در ایران با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان و مشارکت در زمینه واردات قطعات لیفتراک اعم از باتری، قطعات لیفتراک های دیزلی، بنزینی و برقی با بهترین قیمت، شرکت ابهر لیفتراک با بیش از ۳۰ سال تجربه فروش لیفتراک و استخدام کادری مجرب در خدمت مشتریان خواهد بود.